You are currently viewing עגלות מטבח ועגלות שירות לבית

עגלות מטבח ועגלות שירות לבית

עגלת מטבח? עגלת שירות? רגע אולי התבלבלתם ונכנסתם לאתר העוסק בציוד למסעדות, בתי חולים ובתי מלון? לא! לא התבלבלתם, עגלת שירות לבית היא אחד הפריטים המבוקשים היום בתחום של עיצוב ואקססוריז לבית. גם עגלת מטבח יכולה להיות פריט מאוד שימושי בבית.

פריטים אלו מזוהים מאוד עם השימוש המסחרי והתעשייתי, אך כאשר חושבים על זה מבינים שהם יכולים להיות שימושיים מאוד בחיי היום יום. איננו מדברים על עגלות נירוסטה של מטבח תעשייתי במסעדה , אלא עגלות אסתטיות וחינניות. עגלות המתאימות לעיצוב הבית וגם מעניקות לכם נוחות.

עגלת שירות לבית יכולה לשמש למטרות שונות. בעצם היא משלבת בין שתי מטרות שונות בפריט אחד משודרג. עגלת מטבח או עגלת שירות, הן קודם כל שטח אחסון לבית. הן יכולות לשמש בתור מדפי אחסון לאביזרי המטבח או המצרכים בהם אתם משתמשים. ולא רק שהן משמשות לאחסון,אלו הן עגלות ניידות. זהו יתרון חשוב המשדרג את פונקציית האחסון.
למשל כאשר אתם מבשלים או אופים, וזקוקים למצרכים שונים בהישג יד, אינכם צריכים להתרוצץ בין ארונות המטבח. עגלת מטבח מאפשרת לכם ליהנות מכל המוצרים לידכם בצורה זמינה. ובסוף השימוש מחזירים את העגלה למקומה.

עגלת שירות יכולה גם לשמש אתכם לצורך הגשת האוכל לשולחן. אם המשפחה יושבת לארוחה, ניתן להביא אל השולחן את כל הפריטים והאוכל בצורה מסודרת, קלה ומהירה – מצלחות ההגשה, צלי העוף ועד גבינת הפרמאז‘ן. ובסוף הארוחה ניתן להחזיר הכל למקום.
באופן דומה עגלת שירות יכולה לשמש לצורך פעילויות אחרות בבית, כמו בעת עבודות הניקיון ואפילו עיסוק בתחביבי יצירה, כאשר העגלה מאחסנת כל חומרי העבודה שלכם ומאפשרת לכם לשאת אותם אל שולחן העבודה.

עגלת מטבח בכל הסגנונות

מחפשם עגלת מטבח? חשוב להתאים את העגלה לאופי העיצובי של הבית. עגלת פלסטיק או עגלת נירוסטה יכולה להיות דבר פרקטי. אך בדרך כלל לא תתאים לעיצוב הבית, וכאן אתם מפספסים את המטרה. לכן תעדיפו עגלה בעלת נוכחות עיצובית מרשימה יותר. ישנן עגלות המשלבות מתכת ועץ. אלו הם עגלות שירות לבית שהן גם פרקטיות וגם מתאימות מבחינה עיצובית.

העגלות יכולות להיות שונות מאוד במבנה שלהן, וחשוב שתתאימו אותן לצרכים. אם אתם מחפשים עגלה המתאימה גם לצורך אחסון, שימו לב למבנה ומאפייני העגלה. למשל גודל העגלה, מספר המדפים והפרשי הגובה ביניהם אתם רוצים שהכול ייכנס בצורה נוחה וגם יציבה תוכלו אפילו למצוא עגלות מטבח עם מגירות, ארונות ועגלות עם מיקום מיוחד לבקבוק יין.

עגלת שירות לבית זה לא רק  עגלת מטבח, היא יכולה להיות שימושית בחדרים שונים ולחפצים שונים. פשוט חישבו עליה כרהיט המשמש לאחסון, ונהנה גם גם מיכולות ניידות. בחרו בעגלה בעלת עיצוב התואם להעדפותיכם האישיות, נוחה לשימוש וגם מדברת באותה השפה העיצובית של החלל.