התחרטת? אין בעיה. החזר כספי מובטח.
מדיניות ביטול מוצר:
לצרכן הזכות לבטל עסקה, כלומר לחזור בו מרכישת המוצרים, תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר. ביטול ההזמנה יתבצע על ידי משלוח הודעת ביטול בדוא"ל לכתובת [email protected] או פנייה ישירה לשירות הלקוחות בטלפון 050-654-6616.
האחריות על החזרת המוצר מוטלת על הצרכן. עליו להגיע למחסני החברה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, או לשלם עבור שירות משלוח חזרה תוך 21 ימי עסקים מהרגע שהודיע על רצונו לבטל את העסקה או להחזיר את המוצר. דמי שירות ההחזרה יהיו בין 39 ל-199 ₪ בהתאם לגודל החבילה.
במקרה של החלפת מוצר, הצרכן נדרש להגיע למחסני החברה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, או לשלם עבור שירות משלוח להחלפת המוצר תוך 21 ימי עסקים מהרגע שהודיע על רצונו לבצע החלפה.
*לא ניתן לבטל, להחליף או להחזיר מוצר שנפתח ולא ניתן להחזירו לאריזתו המקורית ו/או הורכב על ידי הלקוח.
*כל מוצר יוחזר באריזתו המקורית, כשהוא ארוז וסגור בצורה המאפשרת איסוף קל ונוח.
במקרה שחברת האשראי לא תכבד את החיוב, העסקה תבוטל והמוצר יוחזר במידת האפשר ובמצב סביר, באריזתו המקורית. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הצרכן בגין ירידת ערך המוצר. החברה תספק לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שהועברה לחברת האשראי.
במקרה של החזרת חלק מהזמנה, ואם כתוצאה מכך הלקוח לא עומד בתנאי המבצע/קופון, מחיר המוצר יחושב מחדש ויתווספו דמי שירות החזרה.
צוות שרות הלקוחות ייצור עמך קשר להמשך טיפול בהחזר כספי או זיכוי למימוש חוזר לבחירתך.
החזר יתבצע על פי אמצעי התשלום בו שולם החשבון.
מוצרים אותם לא ניתן להחזיר / להחליף:
מדבקות קיר שהוזמנו בהזמנה אישית .
מוצר במבצע או מוצר חג ניתן להחזיר בתוך 7 ימים מיום קבלת המוצר.
מדיניות אספקה:
זמן אספקה בין 1-14 ימי עסקים
הגבלת גיל
תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה.
מדיניות פרטיות:
אנחנו אוספים ממך מידע כאשר אתה נרשם לאתר שלנו, מתחבר לחשבון שלך, מבצע רכישה, משתתף בתחרות, ו/או כאשר אתה מתנתק מהחשבון. המידע שנאסף כולל את שמך, כתובת האימייל ומספר הטלפון.
בנוסף, אנחנו מקבלים ושומרים באופן אוטומטי מידע מהמחשב ומהדפדפן שלך, כולל כתובת ה-IP שלך, מאפייני התוכנה והחומרה, ופרטי העמוד שבו ביקשת לצפות..
כל מידע שאנחנו אוספים ממך עשוי לשמש כדי:
להתאים באופן אישי את החוויה שלך ולהגיב לצרכים האישיים שלך
לספק תוכן שיווקי מותאם אישית
לשפר את האתר שלנו
לשפר את שירות הלקוחות ואת צרכי התמיכה שלך
ליצור אתך קשר באמצעות אימייל
לנהל תחרות, מבצע, או סקר
העברת מידע לצד שלישי
אנחנו לא מוכרים, סוחרים, או מעבירים בכל דרך שהיא לגופים חיצוניים את המידע המאפשר זיהוי אישי שלך. תנאי זה לא כולל חברות צד שלישי מוסמכות שמסייעות לנו בתפעול אתר האינטרנט שלנו או בביצוע העסקים שלנו, כל עוד החברות הנ”ל מתחייבות לשמור על סודיות המידע הזה (ללא כרטיסי אשראי).
אנחנו מאמינים ששיתוף מידע הוא הכרחי על מנת לחקור, למנוע או לפעול בקשר לפעילויות משפטיות, חשד להונאה, מצבים הכוללים איומים אפשריים לביטחונו האישי של כל אדם, הפרות תנאי השימוש שלנו, או כפי שנדרש על פי חוק.
מידע שאינו אישי, עם זאת, עשוי להינתן לגופים חיצוניים למטרות שיווק, פרסום ושימושים אחרים.
מדיניות אחריות
החברה אחראית למוצרים ששווקו והובלו על ידה או על ידי נציגיה בלבד. לשם מימוש האחריות יש להציג חשבונית מס או טופס הזמנה מקורי המעידים על רכישת המוצרים מהחברה. החברה תשקול לפי שיקול דעתה הבלעדי האם לתקן את המוצר או להחליפו במוצר דומה במקרה של פגמים שהתגלו בתקופת האחריות.
במקרים אלו, החברה תישא בעלויות התיקון וחלקי החילוף. האחריות אינה תקפה במקרים של אחסון לא תקין, שימוש בלתי הולם או שינוי שנעשה במוצרים, וכן כאשר נעשה שימוש בשיטות ניקוי או בחומרי ניקוי שאינם מתאימים. האחריות אינה כוללת בלאי סביר עקב שימוש רגיל, חתכים, שריטות או נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונה או פגיעה.
החברה לא תישא באחריות במקרים בהם המוצרים הוצבו מחוץ לבית או בסביבה לחה, או כאשר נעשה בהם שימוש שאינו ביתי (אלא אם כן צוין אחרת). אין אחריות על בדי הריהוט, לרבות דהייה, כתמים, או קרעים.
האחריות אינה מכסה נזקים נסיבתיים או נזקים שנגרמו בתאונות. כמו כן, לא תינתן אחריות על נזקים ו/או ליקויים שנגרמו כתוצאה מהובלה או הרכבה עצמית על ידי הלקוח, למעט נזקים שיוכח שנגרמו טרם ההובלה. לכן, באחריות הלקוח לבדוק את המוצרים במשרדי החברה לפני קבלתם.
אחריות אספקת המוצרים הינה ע״י חברת הום אין, במקרה של אי קבלת המוצר ינתן החזר כספי מלא. במקרה של תקלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
לאן להחזיר?
1. להביא את המוצר למשרדי החברה ברחוב סביון 14, מושב חדיד
2. לשלוח אלינו בדואר ל-סביון 14, מושב חדיד – המשלוח על חשבון המחזיר.
יש לצרף למשלוח את פרטי המזמין וטלפון ליצירת קשר.
יש להקפיד על אריזת המוצר למשלוח, אנו לא אחראים על נזקים שנגרמים למוצר במשלוח אלינו.