שאלות נפוצות
כמה ימי עסקים עד שהמשלוח מגיע אלי?
שלוח עד לבית הלקוח בישראל בלבד תוך 2-7 ימי עסקים מיום למחרת ביצוע הרכישה, בעלות של 35 ₪ ע”י חברת “רום אקספרס”
שימו לב – בזמני עומס ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
האם ניתן להגיע אליכם לחנות פיזית?
כרגע השירותים שלנו ניתנים באולניין ובמשלוחים בלבד.
אם הגיע אליי המשלוח ואני רוצה להחזיר מה עושים?
לשם ביצוע ההחזרה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר איסוף של חבילת ההחזרה מביתו. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ”ל 40₪ להחזרה(50₪ מראות)
מוצר הגיע פגום מה עושים?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשלב הראשוני ולאחר מכן ישנה אופציה של החזר מלא או הגעה של שליח ללא עלות עם מוצר חדש ללא פגם
מה הם שעות הפעילות של שירות הלקוחות שלכם
שעות פעילות מוקד שרות לקוחות, הינן כדלקמן: ימים א' – ה' : 09:00-17:00.
יש אפשרות לקבל תמונות נוספות של המוצרים?
כן, על מנת לקבל תמונות נוספות של המוצרים (כגון תמונות ריאליסטיות, תמונות של המוצר משולב בבית וכו') ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון ובווצאפ במספר: 050-6546616 ובאמצעות המייל: [email protected]
מה אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לרכוש דרך האתר מוצרים באופן נוח, קל ומאובטח.
אנו נותנים מספר אפשריות לתשלום: תשלום באמצעות כרטיס אשראי באתר, תשלום בשיחת טלפון, bit,
בכל דרך שתבחרו – הכסף שלכם מוגן.