כללי

עיצוב חדר אמבטיה לאורחים

בבתים רבים ישנו חדר רחצה שאינו נמצא בשימוש שוטף, והוא מיועד עבור האורחים. ואלו לא חייבים להיות בתי מגורים, הטיפים שניתן לכם יכולים להתאים לכל מי שיש לו צימר או דירת AIRBNB להשכרה.

חדר רחצה עבור האורחים צריך להיות מקום נוח ונעים המספק לאורחים שלכם את כל הצרכים שלהם בזמן הביקור.

אם אלו הם קרובי המשפחה, חברים שבאו לבקר או תיירים מחו“ל, תמיד תרצו להעניק להם את החוויה הטובה ביותר. סבון רחצה, מגבות נקיות… אלו הם הדברים המובנים מאליהם.

איך כיצד באמת ניתן להפוך את חדר הרחצה למקום שנעים וכיף להיות בו.

טיפים לעיצוב חדר אמבטיה לאורחים

מראה לאמבטיה – מראה היא כמובן פריט חובה בחדר הרחצה, אנחנו לא מגלים לכם שום דבר חדש. אך כדאי לעשות בחירה קצת יותר מודעת של מראות.

רבים חושבים על המראה רק בתור משהו פרקטי, אבל קחו בחשבון שיש למראה השפעה דרמטית על מראה החדר.

מראה לאמבטיה היא בדרך כלל מראה קטנה הממוקמת מעל הכיור, והיא יכולה להיות מרובעת או עגולה. יש להתאים אותה לעיצוב הכללי של החדר, אך קחו בחשבון כי מַרְאֶה עגול משדר יותר נינוחות.

שימו לב גם למסגרת המראה; רבים בוחרים מראות ללא מסגרת לחדר האמבטיה. ההמלצה שלנו היא לא לוותר על המסגרת. המסגרת מוסיפה מראה מעודן ואלגנטי למראה, רק כדאי להשתמש במסגרת עדינה במיוחד.

השתדלו שהמסגרת תנהל אינטראקציה עם הצבעים של אלמנטים אחרים בחלל. למשל אם למראה יש מסגרת זהב, השתמשו באלמנטים מוזהבים נוספים בחדר.

בעת מיקום המראה, כדאי גם להיות מודעים להשתקפויות הנוצרות, גם הן חלק מהאסתטיקה הכללית של החדר.

איזה השקעה מינימלית אנחנו יכולים עוד לעשות?

השתמשו בדיספנסרים לסבון ושמפו – במקום להשתמש בבקבוקי הפלסטיק שרכשתם בסופר, מזגו את הסבון הנוזלי, השמפו והקונדישינר אל דיספנסרים.

ניתן למצוא דיספנסרים בעלי עיצוב אלגנטי. הם יוצרים אווירה הרבה יותר יוקרתית מתחושת הפלסטיק הזולה.

  • רכזו את הדברים לאורחים במקום אחד – כדאי להכין עבור האורחים ערכה של מגבות רחצה, מגבות פנים, ואולי תרצו להעמיד לשירותם גם הפתעות נוספות כמו כפכפים, קרמים וכו‘. רכזו את הדברים במקום אחד. למשל תוכלו לעשות זאת באמצעות ארגונית במבוק בשילוב עם מגירות בד.הארגונית מעולה לאירוח זוגי, תוכלו להכין מגירה לכל אחד מבני הזוג, ולמעלה עוד כמה חפצים קטנים המתאימים לכולם.
  • השקיעו בסל הכביסה – אל תסתפקו בסל פלסטיק. הם אמנם פרקטיים מאוד, אך אין בהם שום ייחוד. לשמחתנו כיום ניתן למצוא סוגים שונים של סלי כביסה לבית. הם עשויים מחומרים שונים, ומגיעים בצבעים וסגנונות עיצוביים שונים. בחרו בסל הכביסה המתאים לעיצוב הכללי של החדר.
  • אל תשכחו שטיח אמבטיה – רצפת חדר האמבטיה לפעמים נרטבת במהלך הרחצה. אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יזרקו את המגבות על הרצפה או ישתמשו בסמרטוט ספונג‘ה. שטיח אמבטיה הוא הפתרון האלגנטי ביותר. גם השטיחים מגיעים בסגנונות וצבעים שונים, ובקלות תוכלו להתאים אחד לחדר הרחצה שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *