כללי

לעבור את הקיץ בלי נמלים וחרקים במטבח

באופן טבעי כאשר אנו רואים חרקים במטבח, אנו מזמינים מדביר. אך זכרו כי גם שמירה על סדר וניקיון יכולה לצמצם את נוכחותם.

פתרונות פשוטים כמו קופסאות אחסון למטבח יכולים לעשות פלאים מבחינת המלחמה בחרקים. וכמובן לעזור לשמור על טריות המזון והסדר הכללי במטבח.

לשמור על המטבח מפני פולשים זרים

המטבח שלכם, המקום בו אתם מאחסנים את המזון הוא אינו מקום שאתם רוצים לראות בו חרקים, לא ג‘וקים ולא נמלים. וזוהי כמובן רק רשימה חלקית של כל החרקים שיחפשו כל דרך להגיע אל המטבח שלכם.

הרי שם אפשר למצוא אל כל מה שהם אוהבים… דגנים, קטניות, סוכרים ועוד כל מיני דברים שמושכים חרקים.

אתם לא רוצים חרקים במטבח, לא בקיץ ולא בחורף. אך נראה שתקופת הקיץ מועדת לפורענות. יש משהו במזג האוויר החם והלח שגורם לחרקים להתחיל להתרבות ולשוטט בכל מקום.

המקקים והנמלים הם החרקים שאנו יודעים לנקוב בשם, וכל השאר זוכים לשם הכללי ”חרקים“. אך ביניהם תוכלו למצוא דברים בעלי שמות מעניינים כמו אורזית משוננת, דג הכסף, עש המזון וחיפושית הקמח.

כל אחד מאיתנו מצא את עצמו במצבים שבו הוא מגלה שיש איזה משהו שאוכל את הפסטה, ולא מחכה שתבשלו אותה. או פתח מארז קמח שעמד הרבה זמן בארון, וגילה שיש בו כל מיני דברים שחורים ומשהו שנראה כמו קורי עכביש. ואלו רק כמה דוגמאות למפגשים עם חרקים במטבח.

הדבר הראשון שזה עושה לכם זה התקף גועל, והדבר השני זה לזרוק מזון לפח. דבר שתמיד מעורר בנו תחושה של אי נוחות. וגם אם תזמינו מדביר, עדיין את האוכל עם החרקים תצטרכו לזרוק.

מה עושים נגד חרקים

ישנם שני דברים שאתם צריכים לעשות על מנת להתמודד עם החרקים במטבח, והם באחריותכם. הדבר הראשון הוא לשמור על הניקיון במטבח.

לא להשאיר שאריות אוכל בשום מקום, וכל פירור שנופל על השיש או על הרצפה – יש לנקות מייד. ויש לוודא שפח האשפה שלכם אטום (ולא לתת לאשפה לשבת שם יותר מידי זמן).

כל גרגר סוכר שנשפך לכם מהקפה יכול לעורר שיירת נמלים. אז קחו אחריות בעניין הזה.

הדבר השני הוא לוודא שהכול בתוך כלים סגורים. זה לא עוזר לקפל את הקצה של חבילת הקטניות, זה לא עוזר ששמים גומי וגם לא שקית ניילון.

אתם חייבים לשים הכל בכלים אטומים. למשל תוכלו למצוא צנצנות זכוכית ואקום בגדלים שונים – צנצנות אלו יכולות להתאים לאחסון קמח, סוכר, קטניות ודגנים.

גם קופסא אקרילית היא פתרון טוב, הן יכולות להתאים לאחסון כל אותם חומרים יבשים שהזכרנו, וגם פסטות.

לסיכומו של דבר,

פתרון אחסון למטבח מאפשרים לכם לשמור על טריות המזון ולמנוע את כניסתם של חרקים. ובכלל זה מסייע לשמור על הסדר הכללי במטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *