כללי

טיפים לעיצוב הבית

טיפים לעיצוב הבית

כאשר הבית מעוצב אתם מקבלים שליטה על התחושה והאווירה בבית. וכאשר אתם עושים זאת בצורה הנכונה אתם מקבלים עיצוב המשרת אתכם – עיצוב המשרה על בני הבית והמבקרים בו אווירה נעימה, עיצוב הממקסם את הנוחות והשימושיות של הבית.

הפעם הבאנו לכם כמה טיפים לעיצוב הבית. תתפלאו איזה שינוי נתן לערוך באמצעות כמה אביזרים לעיצוב הבית ואקקסוריז משלים. היום גם עושים הכל באינטרנט, תוכלו בהחלט לעשות עיצוב הבית אונליין. כלומר לחפש השראה באינטרנט וגם לרכוש פריטים עיצובים בצורה מקוונת.

טיפים לעיצוב הבית

היפרדו ממה שלא צריך – אחת הבעיות בעיצוב הבית היא לא איזה אקססוריז משלים צריך לרכוש, אלה ממה צריך להיפטר. במהלך השנים אנו נוטים לרכוש חפצים שונים ולמלא את הבית. ריבוי החפצים יוצר ”רעש עיצובי“ הפוגע בהרמוניה. לפני שאתם ממהרים לרכוש אביזרים לעיצוב הבית, כדאי שתסתכלו מסביב ותפטרו מכל מה שלא צריך. אפשר לתרום, אפשר למכור באתרי יד שנייה וחלק פשוט הולך לפח.
אשליית המרחב – אם הבית שלכם קטן, או אם ישנם חללים קטנים בתוך הבית, תדעו שישנם טריקים אשר יכולים ליצור תחושת מרחב בחללים קטנים. הטריק הראשון הוא שימוש בצבעים בהירים, כמו למשל קירות לבנים וריהוט בצבע בהיר. הטריק השני יהיה השימוש בתאורה. האירו היטב את החלל, בין אם זו תאורה טבעית או תאורה עיצובית. טריק נוסף יכול להיות שילוב של מראות מעוצבות, אלו ממש מכפילות את תחושת המרחב. ולא רק שניתן להגדיל את תחושת המרחב, ניתן גם לאזן את ממד החדר, את הפרופורציות. את זאת ניתן לעשות באמצעות צביעת הקירות בצבעים מנוגדים.
התאימו את האווירה למטרת החלל – כל סגנון עיצובי, בין אם הוא מבוטא בצבעים או אקססוריז משלים, בסופו של דבר משפיע על התחושות. לכל חדר בבית ישנה מטרה שונה ויש להתאים את האווירה העיצובית בחלל למטרת החדר. למשל בחדר השינה; זהו אינו מקום בו תרצו צבעים צעקניים והסחות דעת. זהו החדר שבו תרצו תחושה רגועה ונעימה אשר תסייע לכם להירדם.
אל תשכחו את שטחי האחסון – כבר דיברנו על הצורך בלהיפטר מחפצים מיותרים. אך איך שלא נסתכל על זה, משפחה תמיד מחזיקה בחפצים רבים ועושה בהם שימוש. אתם רוצים לשמור על מראה מסודר והרמוני ולהימנע מהרעש העיצובי. אם רכשתם אביזרים לעיצוב הבית, תרצו שהם יעמדו במרכז תשומת הלב. לצורך כך חשוב לשים גם דגש על שטחי האחסון. לשם נכנסים כל החפצים שאינם נמצאים בשימוש ברגע זה. וכך אתם נהנים מהעיצוב בצורה הטובה ביותר.

עיצוב הבית – היכן לקבל השראה

לפני שמתחילים כדאי לתכנן. לצורך כך אתם זקוקים להשראה. תוכלו לקבל השראה באתרי עיצוב הבית אונליין, שם תראו סוגים שונים של אקססוריז משלים כמו מראות, ווילונות וכו‘. כמו כן תוכלו לנסות את אינסטגרם, זהו יכול להיות מקום עם הרבה מאוד השראה לעיצוב הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *