כללי

אקססוריז משלים לבית

אקססוריז משלים לבית

עיצוב הבית הוא דבר מורכב; כל דבר בבית, החל מהמבנה הפיזי והתאורה הטבעית, ועד צבע הכריות על הספה, משפיע על העיצוב והתחושות העולות ממנו. אקססוריז משלים לבית הוא הנגיעה העיצובית האחרונה שאתם מעניקים לבית. זוהי יכולה להיות עוד נגיעה של צבע, עוד משהו שמעניק אופי ומשדר תחושה מסוימת, וכמובן משהו התורם לנוחות והשימושיות.

עיצוב הבית מתחיל כבר בתהליכי הבנייה, או ליתר דיוק בשלב התכנוני. זהו השלב שבו מחליטים על מבנה הבית, חלוקת החדרים, סוג הגימורים, החלונות, גודל החללים וכו‘. לאלו ישנה השפעה מכרעת על עיצוב הבית. בין אם הייתה לכם ההזדמנות לשלוט על עיצוב הבית כבר מהרמה הזו, ובין אם קיבלתם את הבית כמצב נתון, השלב הבא הוא הריהוט והאבזור של הבית.

קודם כל מתחילים בדברים הבסיסיים הקשורים לתפקוד הבית והפעולות שתעשו בו. אנו מדברים על ארונות המטבח, המיטות, הספות, ארון הבגדים וכו‘. אלו הם הדברים ההכרחיים עבור הבית. אל תרכשו אותם בצורה אקראית, תכננו היטב ונסו להעניק לכל חדר אופי עיצובי המורכב מפריטי ריהוט תואמים בעלי קו עיצובי משותף.
אך לאחר הריהוט מגע השלב שבו תרצו אקססוריז משלים לבית. אלו יכולים להיות פריטי ריהוט גם כן. אך אלו הם אינם פריטי הריהוט המרכזיים שהזכרנו.
בהזדמנות זו ניתן להזכיר שלא כל עיצוב ביית פירושו החלפת כל הריהוט. לפעמים רענון האקססוריז בבית מספיק בשביל לעשות לבד מתיחת פנים ועדכון לרוח התקופה.

אקססוריז משלים לבית – מוסיף המון

לפעמים אנו רואים איזה פריט בחנות או באתר האינטרנט והוא מוצא חן בעינינו. אנו מרגישים שזה מה שאנו רוצים בבית, אך כאשר אנו מביאים אותנו לביתנו, אנו מגלים שהוא פשוט לא מתאים לאופי העיצובי. לכן כאשר אנו בוחרים אקססוריז לבית, עלינו לחשוב גם על ההשתלבות של האקססוריז בעיצוב הכללי של ביתנו. במידה מסוימת זה כמו לראות את בגד הים על גופם של הדוגמנים והדוגמניות בקטלוג האופנה, ולצפות שאנו ניראה כך.
זוהי הסיבה מדוע אנו אומרים אקססוריז משלים לבית, הוא נועד להשלים את העיצוב. אנו יכולים להשתמש בפריטים אלו על מנת למקסם את העיצוב ולתת עומק עיצובי. וכאשר אנו אומרים עיצוב, אנו מתכוונים לעיצוב במובן הרחב של המילה. כלומר עיצוב שיש בו אלמנט של שימושיות. כמו למשל המראה המעוצבת שתשימו בכניסה ותוכלו לתת עוד מבט אחרון לפני שיוצאים מהבית. או מנורת הלילה הדקורטיבית שליד המיטה הנותנת לכם אור לקריאה, או סלסלת הפרות על השולחן.

אקססוריז משלים לבית יכול להשלים את השפה העיצובית. למשל אם יש לכם מטבח בסגנון כפרי, אגרטל עם ברק מתכתי בסגנון תעשייתי -מודרני, יראה זר ומנוכר בעיצוב שלכם. העיצוב הכפר מאופיין בצבעי אדמה ואלמנטים טבעיים, ובהתאם לכך תרצו לבחור אקססוריז משלים לבית. לכל סגנון עיצובי יש את האקססוריז המתאים עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *