כללי

איך לארגן את המקרר ”כמו בפרסומת“.

שמתם לב איך מקררים תמיד מצטלמים בפרסומות או בסרטוני הטיק טוק. תמיד כל מוצר במקום, והמקרר בסדר מופתי כאילו היה זה מדף תצוגה בסופרמרקט. אבל למה המקרר שלכם בבית לא נראה ככה?

לפני שנדבר על מה אפשר לעשות בשביל לסדר את המקרר, נזכיר שזה לא רק עניין אסתטי. כאשר המקרר בבלגן אתם לא מוצאים את הדברים. אתם עשויים לפתוח חבילת טונה חדשה, ולא לשים לב שמאחורי האבטיח מסתתרת קופסת טונה שכבר מעלה עובש…

ובטח שלא תרצו לשלוף את מארז החומוס, ולגרום לאיזה משהו להישפך בתוך המקרר. אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה מבאס זה לנקות בתוך המקרר…

אז להלן כמה דברים פשוטים שיוכלו לעזור לכם לעשות סדר במקרר. גם אם אתם אנשים שאינם מסודרים במיוחד ומתקשים בשמירה על הסדר בבית, ארגוניות למקרר יקלו עליכם.

 האביזרים שאתם חייבים במקרר שלכם

  1. קופסאות אחסון עם סגירה הרמטית – קופסאות אחסון הן אחד הדברים השימושיים ביותר שאתם צריכים במקרר. למשל קופסאות LOCK&STORE המגיעות בגדלים שונים. אלו הן קופסאות בעלות איטום סילקון המאפשר סגירה הרמטית. זה מסייע גם לשמירת טריות המוצרים וגם למניעה של ריחות רעים במקרר. זה מעולה לשאריות האוכל, הירקות והפירות. הקופסאות שקופות ותמיד ניתן לראות מה יש בהן. אפשר לערום אותן אחת על גבי השנייה, וזה מאפשר לנצל היטב את המקום.
  2. תבנית לביצים מפלסטיק – יש אנשים אשר מסתפקים בקופסת הקרטון, אבל מי שבאמת רוצה מראה אלגנטי ומסודר עושה זאת בקופסת פלסטיק. וגם מבחינת הסדר והניקיון יש יתרון לקופסת ביצים מפלסטיק. למשל ישנם מקרים רבים בהם ביצים נסדקות ונוזלות. אם זה קורה בתוך הקרטון, הכל נדבק למדפי המקרר ואחר כך קשה לנקות. עדיף שזה יקרה בתוך תבנית הפלסטיק, אותה ניתן לשלוף בקלות ולנקות בכיור.
  3. תבנית סיליקון לקרח – קרח הוא מוצר מאוד שימושי, מקוביות קרח לצנן את כוס המשקה ועד שימושים רפואיים. תמיד צריך קרח בבית. עד כמה שידוע לנו כל מקרר מגיע עם תבנית להכנת קוביות קרח. אך התבניות הזולות שמגיעות עם המקררים בדרך כלל אינן נוחות לשימוש. קשה להוציא את קוביות הקרח, וישנו חשש כי החומרים הפלסטיים מפרישים חומרים רעילים המגיעים בסופו של דבר לכוס המשקה שלכם. הפתרון המומלץ הוא תבנית סיליקון לקרח. היא גם בטוחה לשימוש, וגם קל להוציא את קוביות הקרח בזכות גמישותה.
  4. ארגונית לבקבוקים – לכולנו יש בקבוקים במקרר, משתייה קלה ועד בקבוקי יין. בדרך כלל בדלת המקרר ישנו מקום מיוחד לאחסון בקבוקים, ונראה שהוא מעולה עבור בקבוקי הפלסטיק הגדולים של השתייה הקלה. אך אם ניסיתם לשים שם בקבוקי יין, בוודאי שמתם לב שהם נופלים בכל פעם שפותחים את דלת המקרר. ארגונית לבקבוקים מעניקה לכם פתרון אחסון נוח גם עבור בקבוקי היין.

לסיכומו של דבר,

אלו הם רק כמה דוגמאות למוצרים המאפשרים לעשות סדר במקרר. כל אחד נזקק לפתרונות קצת אחרים, בהתאם לגודל המקרר והשימושים האישיים. כדאי לבדוק את ליין המוצרים של קוצ‘ינה, יש להם ארגוניות למקרר המתאימות לכל מטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *